نرم افزار حسابداری لوازم اداری

  • گزارش موجودی تعدادی و ریالی کالاهای انبار
  • معرفی لوازم اداری براساس نام و مدل آنها
  • تعیین نام و مدل لاتین برای کالاها
  • انتخاب عکس هر یک از لوازم اداری
  • اختصاص مشخصات فیزیکی و محل قرارگیری لوازم اداری در انبار
  • امکان گروه بندی لوازم اداری و انواع کالاها
  • تعیین حداقل و حداکثر قیمت خرید و فروش با قابلیت هشدار و یا عدم امکان صدور فاکتور
  • امکان محاسبه سود هر فاکتور و مدیریت سود فاکتورها
  • معرفی چند انبار و گزارش از لیست تمامی لوازم اداری
  • تهیه گزارش از کلیه اطلاعات کالاها
  • امکان تعیین مشخصه های تکمیلی مانند سریال و سایز و رنگ برای لوازم اداری
  • گزارش ریز گردش و جمع گردش در فاکتورهای مختلف براساس تاریخ، مشتری و …
  • نمایش آخرین گردش کالا و انتخاب در هنگام صدور فاکتور
  • صدور انواع فاکتور خرید و فروش لوازم اداری، برگشت از خرید و فروش، ورود و خروج انبار، سفارش خرید و فروش، فاکتور رسید موقت و انتقال بین انبارها
  • امکان ثبت یک فاکتور از چند انبار
  • گروه بندی فاکتورها از نظر تسویه شده، تسویه نشده و …
  • نمایش و چاپ فاکتورها و چاپ لوگو در فاکتور
  • جستجوی پیشرفته روی فاکتورها و براساس آیتم های مختلف
  • گزارش صورتحساب بانک ها و صندوق ها
  • ثبت سند دستی به صورت دستی و اتومات
  • معرفی گروه حساب ها، حساب های کل و معین
  • گزارشات کنترلی از کلیه اسناد
  • صورت های مالی شامل صورت سود و زیان، سرمایه و تراز نامه
  • مرور و کنترل اسناد حسابداری با امکان نمایش و تغییر، ادغام و مرتب سازی اسناد
  • گزارش تراز آزمایشی۲و ۴ و ۶ ستونی در سطح کل، معین و تفصیلی
  • گروه‌ بندی اشخاص و معرفی اشخاص به صورت نامحدود و تعیین اعتبار ریالی برای هر شخص، ممنوع المعامله کردن اشخاص
  • گزارش مدیریتی مشتریان شامل برترین مشتری از لحاظ بیشترین فروش