محاسبه حقوق پرسنل، بیمه و مالیات، یکی از حساس­ترین و وقت­گیر­ترین فعالیت­های هر سازمان یا شرکت است که به محاسبات دقیق نیاز دارد و همواره یکی از دغدغه­ های مهم مدیران و مسئولان بشمارمی­رود. انتخاب نرم افزاری مناسب که کاملاً سازگار با نیاز مدیران و شرکت­ها باشد، کمک بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان می­نماید.

شیوه­ های مختلف پرداخت حقوق و خطاهای انسانی در جمع­ آوری اطلاعات، از کمترین پیچید­گی­ های محاسبه حقوق و مزایای پرسنل می­باشد. نرم ­افزار حقوق و دستمزد باید بتواند تمامی فعالیت­های مرتبط با هر پرسنل را از زمان شروع به کار تا محاسبه و پرداخت حقوق ثبت نموده و امکان ارائه گزارش­های کامل مالی و مدیریتی را فراهم سازد.

 برخی امکانات :

  • تعیین گروه بندی برای پرسنل
  • قابلیت تعیین ضوابط برای دو شیفت کاری
  • لیست پیشفرض عوامل حقوق با قابلیت تغییر توسط کاربر
  • قابلیت تنظیم عوامل حقوقی طبق نظر کاربر
  • لیست محاسبه کارکرد پرسنل و امکان چاپ آن
  • محاسبه حقوق به صورت لیستی برای تمام پرسنل
  • امکان اضافه کردن عوامل در قرارداد هر پرسنل طبق قوانین وزارت کار
  • امکان ارسال پیامک واریز حقوق برای هر پرسنل به صورت انتخابی
  • امکان برگشت از محاسبه حقوق هر برج و اصلاح آن
  • تعیین میزان کارکرد برای پرسنل ساعتی و  یا روزمزد و تعیین تایم آزاد (صبحانه، ناهار و یا شام)
  • قابلیت تعریف مزایا به ازای هر پرسنل و یا به صورت کلی
  • قابلیت خواندن از انواع دستگاه­های حضور و غیاب برند ZK و یا از فایل اکسل
  • فیلتر جستجوی پیشرفته پرسنل بر­اساس: نام، گروه، قانون کار، تاریخ استخدام و …
  • قابلیت ذخیره پرونده­­های تصویری و غیر تصویری هر پرسنل
  • امکان مشاهده سابقه پرسنل از جمله، فاکتو­ر­های مرتبط به عنوان بازاریاب یا مأمور پخش و یا… و انواع دریافتی و پرداختی­ها
  •  مشاهده ریز حساب پرسنل
  • امکان پرداخت حقوق به صورت لیستی و تکی با امکان چاپ فیش حقوقی
  • قابلیت تعیین و ثبت انواع اضافات و کسورات از حقوق پرسنل
  • امکان وارد نمودن انواع ساعت­های کاری پرسنل توسط کاربر در زمان پرداخت حقوق
  • محاسبه حقوق پرسنل بر­­اساس ساعت ورود و خروج، روزمزد، ساعتی و یا پورسانتی
  • تنظیم فیش حقوقی برای پرسنل موقت و دائم
  • امکان چاپ لیست حقوق با قابلیت تنظیم فیلدهای مورد نیاز برای چاپ در لیست حقوق
  • نمایش لیست ساعات ورودی و خروجی پرسنل همراه با محاسبه اضافه کاری، کسری­کار، غیبت، مرخصی و مأموریت­ها
  • تنظیم مزایای مشمول بیمه و مالیات به ازای هر پرسنل
  • امکان چاپ خروجی بانک (نام پرسنل، مبلغ پرداختی، شماره کارت و …) برای پرداخت حقوق پرسنل
  • پرداخت وام به پرسنل با امکان تعیین شرایط وام
  • امکان پرداخت اقساط وام به صورت جداگانه و یا کسر از حقوق و جستجوی اقساط پرداخت شده و پرداخت نشده
  • تنظیم مبلغ ثابت بیمه به صورت درصدی (با و یا بدون در نظر گرفتن ساعت ورود و خروج) و یا مبلغ ثابت
  • تعیین حق بیمه سهم کارفرما، تعیین بیمه تکمیلی، عمر و … برای پرسنل
  • خروجی فایل بیمه با قابلیت ارائه به سازمان تأمین اجتماعی
  • انواع محاسبه مالیات بر اساس جداول مشخص شده توسط اداره مالیات
  • تنظیم لیست و محاسبه خودکار مالیات بر­اساس تنظیمات کاربر
  • محاسبه درآمد مشمول و غیر مشمول مالیات
  • خروجی فایل مالیات با قابلیت ارائه به اداره مالیات