هزینه ها :
در این قسمت از برنامه کاربرمی تواند کلیه هزینه های سازمان خود مانند : هزینه آب، برق، تلفن، اجاره محل، شارژ و … را وارد نماید.
به این ترتیب برای تمامی این هزینه ها سندی ثبت می شود تا برای محاسبه سود و زیان، لحاظ گردد.
- امکان ثبت هزینه های مربوط به هر بخش در نرم افزار با قابلیت گزارش گیری های دقیق
- قابلیت ثبت هزینه ها به دو صورت نقد و چک
- امکان مربوط نمودن هزینه ها به محصولات (در صورت خرید امکان محصولات CRM)
- امکان مربوط نمودن هزینه ها به پروژه ها (از ویرایش فروشگاهی ساده)
- قابلیت جستجوی هزینه در لیست هزینه ها با فیلتر با امکان مشاهده سند مربوطه
- امکان چاپ لیست هزینه ها بدون محدودیت در انتخاب سایز کاغذ
درآمد ها :
نرم افزار منطق این امکان را به کاربر می دهد تا درآمد های سازمان خود را به صورت نقدی و چکی ثبت نمایید. مانند درآمد فروش ضایعات، سود بانکی و…
با ثبت درآمد ها، بصورت اتوماتیک به سود سازمان اضافه می شود.
- قابلیت جستجوی درآمد در لیست هزینه ها با فیلتر با امکان مشاهده سند مربوطه
- امکان چاپ لیست هزینه ها بدون محدودیت در انتخاب سایز کاغذ