• امکان ارسال پیامک فاکتور، تسویه، پرداخت به پرسنل و…..
  • امکان ثبت حواله های یک فاکتور فروش در یک یا چند مرحله
  • ذخیره تاریخچه تغییر فاکتورها ، اسناد، چک ها و فیلدهای مهم طرف حساب ها و کالاها
  • امکان اتصال مستقیم به سرویس اعتباری اسنپ پی
  • امکان اتصال به وب سایت با سلام/ اسنپ شاپ/ تپسی شاپ/خانمی/
  • امکان اتصال به فروشگاه های  اینترنتی  ووکامرسی
  • دارای بیش از ۲۰ ماژول مدیریت ارتباط با مشتری
  • امکان نظرسنجی آنلاین مشتریان منطق کاملا متصل به دیتابیس کاربر
  • امکان ثبت و ارسال تیکت به واحد پشتیبانی نرم افزار منطق از داخل نرم افزار
  • امکان مشاهده لیست سریال ها (لایسنس ها) داخل نرم افزار منطق  و یا از طریق وب سایت کلوپ منطق حتی از طریق تلفن همراهتان
  • وب اپ منطق و اپلیکیشن اندرویدی منطق برای سفارش گیرها ویزیتورهای بیرون از شرکت با چندین امکان و قابلیت
  • دارای بیش از ۵ ماژول هوش تجاری
  • بیش از ۱۰۰ گزارش آماری /تحلیلی/مقایسه ای/نموداری
  • چندین داشبورد مدیریتی
  • بیش از۵۰ ابزارک برای دسترسی سریعتر
  • امکان اتصال به دستگاه کالر آیدی و ضبط مکالمات
  • امکان اتصال به بارکدخوان،  باسکول، دیتا کالکتور، لیبل پرینتر و انواع پرینتر
  • امکان اتصال به نقشه نشان
  • امکان اتصال به واتساپ
  • امکان ارسال فاکتورها به سامانه مودیان
  • زیر سیستم بسیار خاص شعب (برای فروشگاه های دارای چندین شعبه)
  • امکان چند ارزی و صادرات
  • زیرامکان های نظیر: اموال و دارایی /حقوق و دستمزد حرفه ای / تفصیلی شناور/ زیرتفصیلی
  • امکان اتصال و خواندن ساعات ورود و خروج پرسنل بطور مستقیم از دستگاه حضور و غیاب برند zk
  • امکان اتوماسیون اداری و دبیرخانه و بایگانی اسناد یکپارچه با حسابداری منطق
  • امکان ورود و خروجی اکسل از تمام لیست ها و گزارشات
  • امکان تهیه گزارشات با پارامترهای دلخواه(گزارش ساز پویا)
  • امکان ورود از اکسل اطلاعات و داده ها بطور بسیار کامل و حرفه ای
  • رابط کاربری بسیار حرفه ای بصورت Tab Base
  • بیش از ۵ تم رنگی حرفه ای رابط کاربری به سلیقه کاربر
  • امکان تعیین سطوح دسترسی برای کاربرها
  • امکان محرمانه کردم سرفصل ها و اسناد حسابداری
  • امکان منطق دان (ویژه مدیران برای رصد گزارش کلی از شرکت در یک نگاه)
  • امکان تایم شیت پرسنلی یکپارچه در نرم افزار حسابداری
  • امکان تعریف پروژه ها با ریز هزینه و درآمد و گزارش گیری از تمام موارد مالی ثبت شده مربوط به هر پروژه
  • ذخیره تاریخچه عملکرد پرسنل
  • امکان آلارم در نرم افزار، جهت یادآوری به کاربر(موضوعات مختلف که کاربر برای خودش آلارم گذاشته باشد)