زیرسیستم مدیریت شعب فروشگاهی منطق مناسب برای فروشگاه هایی است که دارای چندین شعبه در شهر و یا کشور می باشند. این زیرسیستم به‌ عنوان بخشی از Mantegh ERP امکان دسترسی به اطلاعات حسابداری و سایر اطلاعات شعب و تهیه‌ گزارش جامع از عملکرد آن‌ها را برای فروشگاه ها به تفکیک فراهم می‌آورد.از آنجاییکه بررسی عملکرد شعب زیرمجموعه یک فروشگاه و شناسایی نقاط قوت، ضعف و مشکلات آن‌ها و نیز دریافت گزارشات آنلاین از مهم‌ترین عوامل موفقیت مدیران فروشگاه ها می باشد، نرم افزار مدیریت شعب منطق کلیه عملیات بازرگانی ، فروش، حسابداری، انبارداری و کلیه فرآیندهای مرتبط را به صورت یکپارچه و در قالب الگویی واحد ارائه می نماید.بدین ترتیب با راه اندازی این نرم افزار، اطلاعات فروش، انبار و… کلیه شعب به صورت مرکزی مدیریت و رصد می گردد و بر این اساس دسترسی به موقع و لحظه ای به اطلاعات و گزارش‌های جامع برای مدیران آسان شده و قدرت تصمیم‌گیری مدیران فروشگاه ها بهبود می یابد.

در صورتیکه از سیستم آفلاین منطق استفاده نمایید در صورت قطع بودن اینترنت نیز میتوانید به امور خود رسیدگی نمایید.

از مزایای عمده این زیر سیستم، مدیریت یکپارچه شعب از طریق شفاف سازی مالی، امکان مدیریت و کنترل دقیق کلیه فعالیت های شعب و اخذ گزارشهای دقیق و آنی از میزان عملکرد کلیه شعب می باشد.

 

امکانات موجود در زیر سیستم شعــب منطق :

۱-  مــدل پایه (تا ۱۰شعبه غیر مستقل : ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال)

  • امکان تعریف تا ۱۰ شعبه(بصورت سیستم متمرکز)
  • تعریف صندوق، حساب های بانکی و انبارهای مختلف به ازای هر شعبه
  • امکان تعریف کاربران به تعداد نامحدود و تخصیص هر کاربر به یک یا چند شعبه
  • تعیین سطح دسترسی برای کاربران (خواندن، اضافه نمودن، حذف، ویرایش و چاپ)
  • ثبت موجودی کالاها به ازای هر شعبه
  • مشاهده موجودی کالاها به صورت تجمعی و یا مجموع شعب
  • ثبت انواع فاکتور به ازای  هر شعبه
  • امکان مشاهده و گزارش گیری فاکتورهای ثبت شده شعبه ای خاص یا مجموع شعب
  • امکان برقراری ارتباط بین شعب
  • تعریف مشتریان هر شعبه و گزارش گیری دقیق از عملکردهای مربوط به مشتریان
  • تعریف پرسنل با حقوق ثابت و پورسانتی، پرداخت حقوق و گزارش گیری های مربوطه به ازای هر شعبه
  • تعریف خدمات ارائه شده توسط هر شعبه به مشتریان
  • گزارش گیری از مقدار فروش خدمات هر شعبه و یا تمام شعب
  • ثبت درآمد و هزینه های مربوط به هرشعبه
  • گزارش گیری از درآمد ها و هزینه های ثبت شده به ازای هر شعبه یا تمام شعب
  • واریز وجه از حساب های بانکی به صندوق یا بالعکس در هرشعبه
  • انتقال وجه از حساب های بانکی یا صندوق شعبه ای خاص به حساب های بانکی یا صندوق شعبه ای دیگری
  • مشاهده چک های برگشتی، وصول شده و… (دریافتی و پرداختی) به صورت مجزا و تجمیعی در شعب
  • امکان واریز و برداشت مدیر شعب به/از صندوق ها و حساب های بانکی، گزارش گیری از عملکردها
  • امکان انبارگردانی موجودی کالاهای هر شعبه
  • مشاهده فروش، سود و زیان خالص و یا ناخالص شعب به صورت مجزا و تجمیعی
  • مشاهده دفاتر کل، معین، تفضیلی و روزنامه به تفکیک هر شعبه و یا تمام شعب
  • نمایش اسناد ثبت شده توسط هر شعبه و یا تمام شعب به صورت یکجا
  • مشاهده تراز آزمایشی هر شعبه به صورت مجزا و تجمیعی
  • امکان ذخیره تنظیمات منحصر بفرد در هر شعبه
  • امکان ثبت حواله کالا از انبار یک شعبه به انبار شعبه ای دیگر و ارسال یادداشت به مدیریت به صورت خودکار
  • انتقال کالا بین انبارهای مختلف هر شعبه
  • امکان ارسال یادداشت توسط کاربر یک شعبه به کاربر شعبه ای دیگر
  • نمایش صورت های مالی اعم از ترازنامه و سود و زیان و سرمایه به تفکیک هر شعبه
  • امکان جابه جایی چک بین شعب (به زودی)

۲ – مــدل جامع (تا ۲۰شعبه مستقل : ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال)

کلیه امکانات مدل پایه به اضافه امکانات زیر :

  • امکان تعریف تا ۲۰ شعبه
  • امکان تعریف شعب بصورت مستقل(بصورت غیر متمرکز)

۳ – مــدل ویژه (شعب نامحدود : ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال)

کلیه امکانات مدل جامع به اضافه امکانات زیر :

  • امکان تعریف شعبه های مختلف به صورت نامحدود
  • مشاهده گزارشات ساده در تلفن همراه و یا تبلت مدیران توسط نرم افزار اندرویدی
  • امکان سفارش گیری بازاریابان از طریق تلفن همراه و یا تبلت