با مجهز شدن اتحادیه های صنفی به رایانه و نیاز آنها به یک برنامه مدون برآن شدیم تا نرم افزاری را طراحی کنیم که تمام نیاز های اتحادیه ها و اتاق های اصناف، اعم از مدیریت اعضا، مکاتبات اداری، حسابداری، گزارش گیری های مدیریتی و غیره را برآورده کند. ما این افتخار را داریم که این مهم را به عنوان خدمتی کوچک به جامعه ی اصناف و اتحادیه های تعاونی کشور ارائه نماییم.

نرم افزار جامع اتحادیه صنفی با توجه به گستردگی کار اتحادیه ها، بصورت متمرکز و جامع طراحی و تولید گردیده است تا بتواند کلیه نیازهای اساسی یک اتحادیه را بصورت جامع و کامل پوشش دهد و اتحادیه را از داشتن چندین نرم افزار همانند نرم افزار مالی، اتوماسیون، پیام کوتاه، عضویت اعضا، کارت پرسنلی و … بی نیاز سازد.

نرم افزار جامع اتحادیه می تواند با ارائه گزارشات مدیریتی از عملکرد اتحادیه (مالی، وضعیت رسیدگی به متقاضیان پرونده های شناسایی شده، پرونده های در حال انقضا، تقاضاهای منقضی شده و در حال انقضا، تعداد پرونده های بدون پروانه کسب، مطالبات اعضاء بدهکار و …) در بازه زمانی مشخص و همچنین ارسال آمار عملکرد اتحادیه به صورت روزانه و ماهانه از طریق سامانه پیامکی برروی تلفن همراه رییس اتحادیه و کاربران مجاز جهت اتخاذ تصمیمات و مدیریت آن اتحادیه نقش مؤثری را ایفا نماید.

لازم به ذکر است این نرم افزار در سطح اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی نصب و اجرا گردیده است و نتایج بسیار مؤثری در عملکرد اتحادیه در کوتاه ترین زمان داشته است.

با تعریف کاربران و تنظیم سطوح دسترسی هریک از آن ها، می توان در این نرم افزار از نابودی اطلاعات جلوگیری کرده و همچنین به گزارشات دقیقی از عملکرد هر کاربر  با جزئیات کامل دسترسی پیدا کرد.

 

نرم افزار جامع اتحادیه تمامی نیازهای اتحادیه ها و اتاق اصناف اعم از :

مکاتبات اداری ( دبیرخانه )، حسابداری، حقوق و دستمزد، اموال و دارایی، گزارشگیری های مدیریتی و صدها مورد دیگر که مورد نیاز اتحادیه می باشد، را برآورده نموده است.

  • کنترل دقیق مکاتبات دبیرخانه برای نامه های داخلی و خارجی
  • ثبت و کنترل  پرونده های اعضا، یادآوری نواقصی پرونده و گزارشگیری و گزارش سازی از پرونده ها
  • تحلیل و مستند سازی دقیق اطلاعات و نیازهای اتحادیه های صنفی
  • فعال سازی تمامی بخشهای داخلی اتحادیه
  • پاسخگویی سریع و بدون وقفه به خواسته های اطلاعاتی و آماری مجمع امور صنفی، سازمان صنعت و معدن و تجارت، اداره اماکن و…
  • ارائه گزارش روزانه از فعالیت سازمانی به مدیران ارشد
  • یکپارچگی پرونده های اعضای اتحادیه با بخش دبیرخانه برای ارسال و دریافت  نامه ها از ارگان های مختلف، تعیین شماره اندیکاتور و ثبت در پرونده صنفی اعضا
  • یکپارچگی بخش اعضا با حسابداری برای تعیین بدهکاری و بستانکاری اعضا و گزارشات مربوط به مطالبات
  • ثبت اموال و دارایی و محاسبه خودکار استهلاک با روش های مختلف
  • محاسبه مدل های مختلف حقوق و دستمزد، اضافات، کسورات و محاسبات مختلف بیمه
  • ثبت جلسات و یادآوری در زمان های مقرر

و هزاران امکانات پیشرفته و گزارشات متنوع

 

برخی امکانات سیستم های مختلف اتحادیه به شرح زیر می باشد :

مدیریت پرونده ها 

اتوماسیون بازرسی            

سامانه پیامکی            

امنیت اطلاعات اتوماسیون اداری

سیستم ثبت شکایات 

حسابداری

دبیرخانه

اموال و دارایی

حقوق و دستمزد 

محصولات مرتبط