قیمت گذاری و تحلیل سبد کالا در نرم افزار منطق


در یک تعریف ساده، قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا یا خدمت.

قیمت گذاری فرایندی مداوم و پیوسته محسوب می شود. این تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است.

در واقع قیمت گذاری با هدف "به حداکثر رساندن سود، افزایش سهم بازار ،رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قیمت بازار" صورت می گیرد.


قابلیت ها :

  • امکان قیمت گذاری بر روی یک محصول، یک کالا، مجموعه ای از کالاها و مجموعه ای از محصولات.

  • دارای بیش از 20 استراتژی قیمت گذاری.

  • محاسبه خودکار قیمت پس از انتخاب استراتژی.

  • امکان ثبت قیمت برای یک منطقه خاص.

  • امکان ثبت قیمت برای یک بازار خاص.

  • امکان تاثیر دادن هزینه های مرتبط در قیمت گذاری و اضافه کردن هزینه به قیمت نهایی.

  • امکان گزارشگیری برمبنای کالاها یا محصولات.

  • امکان گزارشگیری زمانی.

  • داشبورد زمانی برای زمان بندی قیمت گذاری.

  • گزارش گیری نموداری از وضعیت سود محصولات بعد از انتخاب استراتژی.


  قابلیت های آتی

  • محاسبه سود بدست آمده از هر استراتژی.

  • تحلیل هر استراتژی و تایید یا رد استراتژی مورد نظر.

  • پیشنهاد استراتژی به صورت خودکار.

  • تحلیل ریسک استراتژی انتخاب شده.

  • تاثیر بهای ضایعات بر روی قیمت نهایی محصول.


نمود در دنیای بیرون

  • در بسیاری از کارواش ها، شستشوی ماشین به تنهایی 2000 تومان، شستشو به همراه واکس زدن 4000 و کلیه خدمات در یک پکیج 6000 تومان (قیمت گذاری خط محصول)
  • یکی بخر دو تا ببر ( قیمت گذاری پیشبردی)
  • در قیمت هایی مثل 990 تومان که به جای 1000 تومان روی کالایی گذاشته می شود و یا تمام کالاهای این مغازه 1000 تومان( قیمت گذاری روانشناسی) 


مقایسه کالا (0)


نرم افزار جامع ERP منطق (کد 260)
نمايش 1 تا 1 از 1 (1 صفحه)
طرف قرارداد با اتاق اصناف البرز عضو سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور داراي مجوز از مرکز توسعه و فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال