مدیریت ارتباطات در نرم افزار منطق



قابلیت ها و ابزارهای CRM به مشتریان این امکان را می دهند تا خدمات مورد نظر خود را از روش ها و مسیرهای مختلف ارتباطی دریافت یا درخواست نمایند.


امکانات:

1. ارتباط از طریق تلفن (تماس تلفنی از داخل نرم افزار).

2. ارتباط از طریق پیام کوتاه (دریافت و ارسال یپام کوتاه به صورت تکی و یا گروهی).

3. ثبت بازاریابی ها.


با استفاده از این ابزار ها می توانید ارتباط مداوم و منظم خود را با مشتریان مدیریت کنید.



  


مقایسه کالا (0)


نرم افزار اتوماسیون اداری منطق (کد 262)

نرم افزار اتوماسیون اداری منطق (کد 262)

مناسب برای ادارات و شرکت ها• دبیرخانه: -    تعریف اشخاص،سازمان¬ها و واحد¬های طرف مکاتبه یا طرف حساب¬ها-    ثبت خودکار شماره ا..

398,000 تومان

نرم افزار جامع ERP منطق (کد 260)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق (کد 265)
نمايش 1 تا 3 از 3 (1 صفحه)
طرف قرارداد با اتاق اصناف البرز عضو سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور داراي مجوز از مرکز توسعه و فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال