مهندسی شکایات در نرم افزار منطق



هر سازمانی باید برای حفظ مشتریان خود و تبدیل آنها به مشتریان وفادار و سودآور، به شکایات مطرح شده از طرف آن ها با سرعت و دقت فراوان رسیدگی  نمايد.

لازمه این امر سازمان دهی دقیق شکایات عنوان شده می باشد.


امکانات :

  •  ثبت عنوان شکایات، اولویت و ریز اطلاعات شکایت کننده و ارتباط آن با محصولات، پرسنل، پروژه و طرف حساب ها.
  •  ثبت وضعیت و مدت زمان رسیدگی.
  • علت و نتیجه برطرف کردن شکایات.




مقایسه کالا (0)


نرم افزار جامع ERP منطق (کد 260)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق (کد 265)
نمايش 1 تا 2 از 2 (1 صفحه)
طرف قرارداد با اتاق اصناف البرز عضو سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور داراي مجوز از مرکز توسعه و فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال